det særligt sensitive intellekt

Denne side er tiltænkt information til brug for det særligt sentive intellekt...

onsdag den 8. december 2010

Som en kanariefugl i en mineskakt - dr.dk/P1/Vita/Udsendelser

Vita 02. december 2010 kl. 11:30 på P1
Hør udsendelse
Ilse Sand, psykoterapeut, foredragsholder og forfatter

Jeg kan ikke fordrage overraskelser. Jeg møder altid 1½ time før jeg har en aftale. Og det hele skal gå efter planen. Ellers har jeg altid en plan B, jeg kan trække op af lommen!
Ilse Sand sætter ord på det, som mange går og skjuler. Hun er en følsom sjæl. I et samfund, hvor værdier som tempo, effektivitet afstedkommer stress, larm og forvirring kommer særligt sensitive personer som regel til kort. Mange bliver i deres jobs, men lider.

Ved dårlig ilt falder fuglen om
- En særlig sensitiv person er som en kanariefugl i mineskakten. Ved dårlig ilt falder fuglen om. Og ved dårligt arbejdsklima vil den sensitive person reagere negativt meget hurtigt........... Som en kanariefugl i en mineskakt - dr.dk/P1/Vita/Udsendelser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar